Livrarea produselor de catre magazinul online www.bluemcare.ro

Livrarea articolelor se face numai dupa confirmarea comenzilor prin email sau telefon, intr-un interval de 1-3 zile lucratoare, in functie de stocul disponibil. Livrare se face doar pe teritoriul Romaniei.
Metoda de livrare: pentru comenzile online livrarea se face prin curier rapid.
Livrarea se face cu Fastius Curier in Bucuresti si cu Fan Curier sau Fastius Curier in tara.
Taxa de transport este de 10 RON in Bucuresti si 20 RON in tara in zonele de livrare a Fastius si Fan Curier.Tarifele includ TVA.

Plata produselor achizitionate la www.bluemcare.ro

  • Metodele de plata disponibile sunt:
  • Plata in avans prin achitarea facturii emisa in urma comenzii. Factura se poate achita prin transfer bancar.
  • Platile Online sunt procesate de BANCA BANCPOST.
  • Plata la livrare (ramburs) – comanda se achita la livrarea produselor impreuna cu taxa de transport.

Calculul taxelor de transport va fi specificat in momentul comenzii.

Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 7, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c), consumatorul nu poate denunta unilateral tipuri de contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Reclamatii referitoare la deteriorarea produselor livrate se fac doar in scris la adresa comenzi@bluemcare.ro, iar eventuale returnari de bani urmand acestor reclamatii se vor face in maxim 30 de zile de la confirmarea scrisa a primirii emailului de catre BluemCare.